top of page

Eliav Alaluf Talk

יום ב׳, 26 באוק׳

|

2B HUB

מוח קונה, מוח מוכר / מה באמת גורם לנו לקנות?

הרישום נסגר
אירועים אחרים
Eliav Alaluf Talk
Eliav Alaluf Talk

זמן ומיקום

26 באוק׳ 2020, 18:30 – 20:00

2B HUB, Shoken 32 Tel Aviv

פרטי האירוע

מוח קונה, מוח מוכר / מה באמת גורם לנו לקנות?

כששואלים יזמים ומנהלים, מדוע הם חושבים שהם יצליחו עם המיזם שלהם, הם בדרך כלל עונים משהו כמו "כי המוצר / השירות שלנו הוא הטוב ביותר". אבל האם זה באמת סוד ההצלחה?  בדצמבר 2008, בוושינגטון הבירה, ג'ושוע בל, כנר מחונן שככל הידוע מרוויח 150,000 דולר להופעה, עמד וניגן בכינור בשווי 3.5 מיליון דולר במשך 45 דקות - וקיבל כ-30 דולר בטיפים. בניגוד למה שקורה בקונצרטים שלו, שהם סולד-אאוט, איש לא זיהה אותו ואיש לא עמד ומחא לו כפיים בסיום הביצוע.

אם זה יכול להיות שמה שקובע זה רק איכות המוצר או השירות, אם מה שחשוב אלו רק העובדות, מדוע אנשים לא התפעלו מהיצירה של אחד הכנרים הנחשבים בעולם?

ברוכים הבאים למציאות.

הרצאת מוח קונה, מוח מוכר, היא חוויה אינטראקטיבית, שחביבה במיוחד על אנשים עם הפרעת קשב וריכוז. המשתתפים בה מגלים דרך סימולציות מהם ההבדלים בין הדרך שבה הם קונים לבין הדרך שבה הם מוכרים, ועד כמה – ואיך - רגש משפיע על קבלת החלטות שלהם בתור קונים.    בין היתר, נענה על שאלות כגון: איך אנחנו (באמת) בוחרים משרד יחסי ציבור? איך אנחנו קונים פיצה? האם מיתוג עובד גם על אנשים אינטליגנטים? איזה טריקים אפשר לעשות לנו, כדי "שיבוא לנו" לקנות חופשה במקום שבכלל לא חשבנו עליו? מה יכול לעזור לנו לסגור עסקה עם לקוח חשדן? מהו הסוד של איש המכירות הטוב ביותר בתולדות עולם הביטוח?

--- אליאב אללוף הוא מומחה לחדשנות פסיכולוגית בשיווק, ובעל ניסיון בעבודה כיועץ עם למעלה מ-100 מיזמים ומותגים בארץ ובחו"ל. בין היתר, הוא לשעבר שותף בקרן הון הסיכון הבינלאומית FOLLOW[THE]SEED, ושותף בסוכנות משפיעני המדיה החברתית LIKE AND SHARE שמתמחה בקמפיינים באמצעות אנשים. ספריו "למה כדאי להיות לטובת הכריש?" ו"מה החברות המצליחות בעולם למדו מסרטי המאפיה?" נמכרים בכל חנויות הספרים המובילות. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.

שיתוף

bottom of page